سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خانه
مدیریت
ایمیل من
شناسنامه
پارسی یار

مجموع بازدیدهای وبلاگ: 9114
تعداد بازدید امروز: 1
تعداد بازدید دیروز: 1
  • درباره من


  • دلی که شکسته بود
    نیوشا
    چرابایدبین دونفردیواری به نام غرورباشه
  • لوگوی من


  • لوگوی دوستان من



  • موسیقی وبلاگ


  • اشتراک در وبلاگ


  •  
    دلی که شکسته بود
    سوگند به آنکه جانم در دست اوست، برتر از بردباری با دانش چیزی باچیز دیگر گرد نیامد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
  • وجود نویسنده: نیوشا پنج شنبه 87/5/31 ساعت 11:25 ع
  • سلام حالتون خوبه .
    تواین دنیای بزرگ به یه چیز پی بردم اونم اینکه هرچه قدردوستش داری بازم تنهات میزاره ..........
    جوری میره که حتی سایه شونمیبینی .اونقدر ازت دورمیشه که دیگه جایی واسه برگشت نمی زاره اگربرنگردی عاشقت بازم تنهاست سردی دستاتو می خوام اخرین عشق همی شه کم کن فاصله هارو من که هرجابودم باتوبودم
    چشم به راه تومیمونم باسکوتی پرفریاد
    خسته ازنبودن توپرم از خاطره هامون بیاتااروم بگیرن گریه های بیبهونه


  • نظرات دیگران ( )
  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ